23 de maig 2009

EUROPEES

Ni amb minúscula ni amb majúscula inicial. Amb TOTES les lletres MAJÚSCULES.
Les eleccions EUROPEES són cada cop més determinants a mesura que va avançant la construcció europea. I ho són per a la nostra vida diària.
Ens recordem de la directiva de les hores de treball setmanals? I la dels actes amb foc? I la de... en fi, lo dia 7 de maig TOCA VOTAR, almenys donant-li una major importància de la que sembla que li donem a aquestes eleccions.
Després d'haver arribat a la conclusió d'exercir el meu dret a vot, jo tinc les meues preferències. Si no anessen en el sentit que van -la qual cosa podria passar- potser no escriuria sobre aquesta temàtica atenent la composició de la coalició d'Iniciativa Canareva i la meua condició de regidor per ICV-UK, però com que estic convençut que a Europa fa falta capacitat de treball, dedicació, polítiques d'esquerres, coherència, honestedat el meu vot anirà cap al grup que representa Raül Romeva.
Durant la campanya electoral, aquestes pàgines intentaran estar al servei de la propagació de les seues activitats, posicionaments i pensaments.